Varmt igen


Powered by Castpost

Varmt igen

Det blev varmt igen
Jag hade blivit van vid kappan
Allt blev ljust igen
Förvandlingen total

Hissen fugerade
Jag brukade springa uppför trappan
Solen blev en raket mot min tapet
Mitt tak... boom boom....

När du kom du stod i blom
Så underbar som det var i en dröm jag var
Och jag tror nog att du förstod
När jag sa att jag alltid vill vara kvar

Det blev varmt igen
Ett känslobrus så rent från svärta
Så självklart på alla sätt
Så märkligt rätt du kom

För den svarta sorg
Som finns i varje ensamt hjärta
Är stor som ett regnigt torg
En trasig gammal korg... helt tom

Och där du stod... du stod och log...
Så nuderbar var det som i en dröm jag var
Och jag tror nog att du förstod
När jag sa att jag alltid vill vara kvar
Att jag alltid vill stanna kvar

Warm again

It turned warm again
I�d gotten used to my coat
Everything turned bright again
A total transformation

The elevator worked
I used to run
Up the stairs
The sun became a rocket
Against my wallpaper,
My ceiling
Boom boom

When you came
You were in full bloom
So wonderful
As if I were in a dream
And I do believe
That you understood
When I said
That I want to remain forever

It turned warm again
An emotional turmoil so pure from darkness
So obvious in every way
So strangely right that you came

Because the dark sorrow
That dwells in every lonely heart
Is as big as a rainy market square
A broken
Old basket
Completely empty

When you came
You were in full bloom
So wonderful
As if I were in a dream
And I do believe
That you understood
When I said
That I want to remain forever
That I want to stay forever

There you stood
You stood and smiled
So wonderful
It was like I were in a dream
And I do believe
That you understood
When I said
That I always want remain here forever
That I always want to stay forever
That I always want to stay forever
That I always want to stay forever


Del disco Mazarin.

2 comentarios:

grainne dijo...

Pues me gusta la canción, pero vamos, que eso de oír canciones en sueco no tiene nada de particular. Mírame a mí oyendolas en brasileiro.

Lironcillo dijo...

Pero yo te gano en idiomas XDDD

¿A que es bonita?